PatikaPlus Gyógyszertárak – Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban

PatikaPlus Gyógyszertárak – Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban

Elismerést kapott a PatikaPlus cégcsoport a IX. Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban konferencia és gála keretében.

 

A ClientFirst Consulting megalakulása óta szívügyének tekinti a hazai ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztését, a valós ügyfélélmény megteremtését. Ennek elősegítésére alapították meg 2009-ben a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat, mely mára már egy komplex Ügyfél-kiszolgálási Benchmark Programmá nőtte ki magát.

 

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Program az ügyfélvéleményekre és a korszerű és elvárható ügyfél-kiszolgálási sztenderdek gyakorlati megvalósulására alapozva objektíven méri az egyes vállalatok ügyfél-kiszolgálási színvonalát. Megmutatja, mennyire elégedettek a vállalatok ügyfelei az ott tapasztalt szolgáltatásokkal. A végeredmény évente több százezer kérdésre adott válasz feldolgozásával alakul ki.

 

A több kategóriát átölelő Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Program (személyes ügyfélkiszolgálás, telefonos ügyfélkiszolgálás, elektronikus ügyfélkiszolgálás) kiemeli és díjazza a legjobb eredményeket elért vállalatokat.

 

Idén a PatikaPlus Gyógyszertárak is Elismerést kapott a IX. Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban konferencia és gála keretében "Személyes Ügyfélkiszolgálás" kategóriában, a nagyvállalatok között elért kiemelkedő eredményéért.

 

Az oklevelet Dr. Selyem Bernadett, a cégcsoport kereskedelmi igazgatója vette át, aki az eseményt követően kifejtette: a PatikaPlus Gyógyszertárakban mindig nagy figyelmet fordítanak arra, hogy az ügyfelek minél magasabb szintű kiszolgálásban részesüljenek. Ennek érdekében rendszeres képzéseken vesznek részt a cég dolgozói.